همه چیو سپردم به خودت خداجونم ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  سلام ....

قبلاهارو نمیدونم ولی از وقتیکه خودمو شناختم و خدا رو باور و احساس کردم خیلی آروم شدم .... تو هر کاری همه چی رو سپردم به خدا و خوستم خودش صلاحمو بهم بده .... اشتباه زیاد داشتم ولی ..... بعد هر توبه ای که میکردم خیلی آروم میشدم .... دیگه  دلهره و استرس و بیقراری جرات نمیکردند با وجود منبع آرامشی که کنارم داشتم به سمت من بیان .... چه خدای خوبی داریم ما ..... عجب خدای کریم و مهربونیه که چیزی رو از آدم میبخشه که خود آدم نمیتونه ببخشه ..... واقعا که ستارالعیوبه ..... هیچوقت یادم نمیره ... وقتی به یه مشکل سخت برخوردم که نمیتونستم تحمل کنم شرایط رو و برام خیلی دردناک بود ... یه بنده خدایی اومد سراغم و بهم گفت تو قرآن نمیخونی ؟ نماز نمیخونی؟ پس چرا انقدر ناراحتی .....میدونستم حقه ولی خلاصه خیلی سخته .... ما همیشه به زبون میگیم مرگ حقه ولی تصور مرگ عزیزانمون برامون غیرممکنه .... و من دلهره داشتم .... بهم گفت : چیزی رو که میخوای به زور از خدا بگیر .... یادم میاد مدت زیادی تو این جمله عمیق شدم ولی متوجه شدم هیچوقت نباید به زور چیزی رو از خدا خواست ..... یه مادری بهم میگفت من از خدا به زور بچه خواستم .... گفتم اگه مریض هم باشه خودم میشم پرستارش ..... خدا بهم یه بچه داد ... ولی حتی نمیتونه کارهای روزانشو انجام بده و من خسته شدم بخاطر چیزی که به زور از خدا خواستم..... داستان این مادر مهربون برام یه عبرت شد و خیلی زیبا همه چیو سپردم به خدا ..... و گفتم من در مقابل حکمت و تقدیرت لال میشم و تسلیم توام .... تو راهو بهم نشون بده منم میگم چشم .... با خودم گفتم خدایی که اینهمه اشتباه منو نادیده گرفته حتما بهترین سرنوشت رو برام رقم میزنه ...... با سن کمم به یه نتیجه ای رسیدم که هرکار خدا یه مصلحتی توش هست پس چرا باید گله و شکایت کنم چرا فریاد بزنم درمقابل کسی که به آرومی جوابمو میده ..... خیلی شرمنده ام پیش خدا ... خیلی .... و خیلی دوسش دارم چون میدونم نگاه پرمهرش به سمت منه .... و ان شا ءالله همیشه به سمتمون باشه ..... 

تو زندگیم هر بار بعد اشکی که ریختم وقتی بعدش نماز خوندم و یا کتاب خدا رو جلوی روم باز کردم متوجه شدم معنی الا بذکرالله تطمئن القلوب رو .... تو هر راه و مسیری بهش گفتم اگه به صلاجم نیست فقط یه مانع بذار جلوی پام .... و وقتی که مانع جلوی راه من سبز میشد متوجه میشدم که راهم اشتباهه .... اصولا راهمو عوض میکردم ولی بعضی وقتا هم لج میکردم و به راه اشتباهم ادامه میدادم و آخرش متوجه میشدم چقدر اشتباه کردم ....... و پشیمونی پشت پشیمونی .....

الآن بازهم یه راهی گذاشته جلوی روم که میدونم اگه بخوام تا تهش برم بهترینه برام ....

خدایا شکرت بخاطر همه چیز ..... و ممنونم بخاطر خوبیهات .....

و سپاسگزارم بخاطر تمام لحظاتی که بودی و دستمو از تو دست شیطان جدا کردی ....

خدایا ........ نذار رومو ازت برگردونم که روسیاه میشم .....

خدایا سپاس .......... فقط کمکم کن که تو راهی که قدم گذاشتم استوار بمونم و پام نلرزه .....

دعا یادتون نره - یاحق



نظرات شما عزیزان:

حسینی
ساعت23:20---17 دی 1393


ای کاش یک بار خالصانه و از ته ته دل بتونم این دعا رو زمزمه کنم:

الهی انت کما احب فجعلنی کما تحب

خدایا! تو اون جوری هستی که من دوست دارم، منم اون جوری کن که خودت دوست داری


دوستی که فقط بیست روز ازت کوچیکتره.
ساعت14:07---16 دی 1393
سلام دوست مهربونم.سلام عروس خانم.خوبی؟اقات خوبه؟این روزا به این فک میکنم ازدواج کردی فراموشم نکنی آبجی؟؟؟؟؟برا هردوتاتون آرزوی خوشبختی دارم امیدوارم هر روز زندگیتون از روز قبل قشنگ تر باشه و رو ریل خوشبختی در حرکت باشین و به همه ی هدف های مشترکتون به بهترین صورت برسین.خیلی دوست دارم امیدوارم تا حالا فهمیده باشی.سر سفره عقد بهرامون دعا کن....فدات....
پاسخ:سلام به آبجی خودم ..... خوبم خداروشکر ....هعی توهم چه فکرایی میکنیا .... مگه یاد تو فراموش شدنیه؟ هرکسی جای خودشو داره و یا هرگلی یه بویی داره .....ان شاءالله .... فدای تو ..... ای بابا شرمنده نکن دیگه ..... ان شاءالله ماه بعد!!!!!!!!


حسینی
ساعت13:38---16 دی 1393
انشاءالله خدا خودش ما رو به راه راست و درستی که خودش قرار داده هدایت کنه ...
پاسخ:ان شاءالله ....


بی پلاک
ساعت20:41---15 دی 1393
سلام خانم آرمیتا مبارک باشه خوشبخت بشین
پاسخ:سلام .... ان شاالله همه جوونا خوشبخت بشن و برا آرمیتا خانوم شما بشه .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:, ] [ 17:8 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق